Generalforsamling 2020

Ordinær Generalforsamling 2020 finner sted torsdag 14. mai kl. 14:00

Kjære medlem av GS1 Norway

Som abonnent og bruker av GS1 sine globale standarder, som for eksempel GTIN for identifisering av produkter, GLN for identifikasjon av forretningsenheter eller lokasjoner, SSCC for identifikasjon av logistikkenheter, eller andre av GS1 sine standarder, mottar du her informasjon om årets generalforsamling i GS1 Norway.

Alle rettmessige abonnenter av GS1 sine standarder i Norge er også automatisk medlem av foreningen, ref. §5 i foreningens vedtekter. Det betyr at du som medlem får rett til å delta på foreningens generalforsamling, delta i valg av foreningens styre, samt ta del i andre beslutninger som fremlegges for foreningens generalforsamling, ref. §9 i foreningens vedtekter.

Ordinær Generalforsamling 2020 finner sted

torsdag 14. mai kl. 14:00

hos GS1 Norway i Brynsveien 11, Oslo

For å ha oversikt over alle interesserte medlemmer, ber vi om at påmelding gjøres her senest fredag 8. mai.

For mer informasjon om foreningens vedtekter, finner du disse her.

Innkalling med dagsorden og sakspapirer vil bli publisert på vår hjemmeside www.gs.no/medlemmer eller sendt per e-post senest 2 uker før generalforsamlingen.

Har du spørsmål til denne informasjonen eller annet vedr. generalforsamlingen eller GS1 Norway, kan du kontakte oss på telefon: 22 97 13 20 eller e-post: firmapost@gs1.no.

Geir Paulsen

Adm. Dir.