Markedsplasser

Digitale Markedsplasser  

En digital markedsplass er kort fortalt en digital versjon av et kjøpesenter: Her kan produsenter eller leverandører selge varene sine til et vesentlig større publikum enn de ville fått i sine egne nettbutikker. Det finnes forskjellige typer digitale markedsplasser, fra de som i hovedsak selger sine egne produkter, til de som kun formidler andres produkter eller tjenester. De digitale markedsplassene er ofte finansiert av at leverandørene betaler en avtalt sum for hvert produkt som selges igjennom markedsplassen.

FINN shopping er en markedsplass for nye produkter. Markedsplassen har et stort utvalg av alt til hus og hjem, som møbler, interiør, belysning, hage, bygg og barn og baby produkter. FINN shopping oppfordrer sine partnere til å merke produkter de skal
selge på markedsplassen med GTIN. Les mer om hvordan du selger på FINN shopping her.
 

 

 

 

Elkjøp har inngått samarbeid med en rekke Partnere for å tilby et større utvalg av produkter. Partnerne tilbyr sine produkter via Elkjøps webside så nettbutikken er nå Elkjøp Marketplace.
Elkjøp ber sine Partnere benytte GTIN hvis de skal selge på markedsplassen. Les mer om hvordan du selger på Elkjøp Marketplace her.

 

 

 

På miinto.no er det mulig å kjøpe direkte fra Norges beste uavhengige motebutikker. Miinto.no ‪er en online ‪moteplattform laget ‪for alle ‪moteforbrukere som krever samme høye servicenivå og opplevelse ‪online, som ‪ når de handler i deres lokale fysiske butikker. SHOP LOKALT PÅ NETT.
Miinto ber sine merkevareleverandører benytte GTIN. Les mer om hvordan du selger på Miinto.no her.
 

Felles for alle markedsplassene over er at de stiller krav til GS1-standarden GTIN (Global Trade Item Number).

Kontakt oss!

Ønsker du mer informasjon eller et møte med oss?

Ta kontakt med:


  Rina Moen
  Industry Development Manager
  rm@gs1.no
  Mobil: 926 63 584

 

Del eller print